måndag 28 januari 2008

bloggbyte

Jag har bestämt mig för att ge bloggandet en ny chans. Jag vill göra en nystart, därför byter jag såväl forum som bloggnamn. Min förra blogg påbörjades medan Albin ännu bara var "räkan", nu har han hunnit bli 14½ månad. Han kan så många saker. Som mamma är jag helt förundrad över allt som händer med honom, hur han utvecklas. Igår märkte jag att han fått en skrattgrop i vänster kind. Jag har ingen aning om varifrån den kommer. Idag sa han kisse när vi såg en katt på teve. Småsaker för utomstående, hela världen för mig.

Men jag har inte tänkt att bloggen bara ska handla om mitt barn. Trots att han ärligt talat antagligen kommer att stå för cirka 80% av innehållet. Varav hjärtat är fullt, heter det ju. Nej, jag ska också lämna utrymme för tankar som inte direkt har att göra med min lilla familj. Hursomhelst så hoppas jag att du som läser ska kunna följa med vad som försiggår i såväl gula huset som i resten av mitt hörn av världen.

Inga kommentarer: