onsdag 20 augusti 2008

pay it forward

Dethär har jag sett på några bloggar nu, och hoppade på hos Cupcakes & Hoyas. En fantastisk idé att vara med om:

Pay it forward."I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

På svenska: jag kommer att skicka en handgjord gåva till de tre första personerna som lämnar en kommentar på min blogg med önskan om att delta i denhär PIF-utmaningen. Jag vet inte ännu vad gåvan kommer att vara och du kanske inte får den imorgon eller nästa vecka, men du kommer att få den inom 365 dagar, det är mitt löfte! Det enda du behöver göra i gengäld är att skicka vidare (pay it forward) genom att ge samma löfte på din blogg.

Hoppas många hakar på och skickar vidare!

Inga kommentarer: