torsdag 11 september 2008

dövörat på jobbintervju

Idag hör jag nästan inget på mitt vänstra öra, det är helt faststockat. Inte skönt. Särskilt inte när en jobbintervju stod på schemat. Jag kunde ju inte gärna sitta där och dra ut örat från huvudet, den enda vinkeln som släpper in lite ljud idag. Till all lycka gick intervjun bra, jobbet lät intressant, och på tisdag ska jag på psykologiskt test för att se om jag lämpar mig för uppgiften. Ska bli intressant att se ifall det döljer sig några mörka sidor i mitt inre :-) En liten Frejdis som sitter och hojtar arga kommandon i min hjärna, eller nåt sånt. Ifall jag visar mig vara lämplig ska jag sen skolas för jobbet i en månads tid, högst troligen från och med oktober. Så imorgon får jag kasta mig på telefonen och se om det kan finnas nån liten hörna på nåt dagis att stuva in Albin på... spännande, och stora omställningar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas hoppas du får det! Stor kram!!

Mirre sa...

Det hoppas jag också! Kram tillbaka!