tisdag 16 september 2008

inuti min hjärna

En sån dag! Personlighets- och lämplighetstest hela dagen, teamuppgifter och individuella uppgifter på tid, toppat med en halvtimmes personintervju. Krångligt dethär med rekryteringar. Om en vecka ska vi få rapport på hur vi placerade oss och hur vi uppfyllde kriterierna arbetsgivaren ställt upp. Ganska spännande egentligen, och intressant ska det bli att få se sin egen utvärdering. Men alla verkade inte tycka så. Delade hissen ner med en väldigt sur tjej som tyckte att hela dagen hade varit *piip* bortslösad tid. Jaha, men sök inte såna jobb du absolut inte vill ha då, var min spontana tanke. Fast det sa jag ju förstås inte.

Vad ska jag göra ikväll då? Förutom snyta mig ca. en halvmiljon gånger ungefär. Jag har en nästan färdig större version av lilla gråa nallen liggande, den ska jag väl göra klar. Bild kommer senare ikväll, ska ta bild av tillskottet "Nalle Räv" (som Albin döpte den till) också.

Dagens komihåg: sy inte ihop smådjuren medan sonen är vaken, då ska han ha dem allesammans...

Inga kommentarer: