tisdag 4 november 2008

alltför trött...

...för att skriva blogginlägg är jag, min stackars hjärna som vilat och slumrat så skönt under två års "ledighet" går nu på övervarv...

Nåja, i måndags klarade vi av dagisstart och jobbstart med den äran, även om lillkillen vägrat sova dagssömn och istället somnade i vagnen på väg hem. Idag gick det genast hur fint som helst att sova på dagiset, hela två timmar till och med. Och jag har fått ta in massor av information. As in helt nya saker för mig! Helt roligt, men otroligt betungande att gå från vårdledighet till heltidsjobb över en natt. Okej, så just nu skolas vi "bara" inför jobbet, men det är helt tillräckligt i dagsläget.

Till något roligare: på fredag fyller Albin 2 år! Kalas blir det på lördag, efter mitt extrajobb då... det är mycket nu...

1 kommentar:

Fru Mju sa...

ja oj, du har fullt upp just nu minsann. hoppas ni snart hittar lunken.