tisdag 30 mars 2010

Får man...?

Får man göra ett inlägg på en blogg som legat i träda i över ett år? Har inte haft mycket att komma med, har väl inte det nu heller egentligen, men från och till saknar jag bloggandet. Jag gör ett försiktigt försök, så får vi se vart det leder.

Jag ids inte ens göra ett försök på att uppdatera vad som hänt sen senast. Samma filurer huserar under samma tak i samma lilla gula hus. Jag jobbar kvar på samma jobb. Symaskinen surrar inte fullt lika ofta numera, stickorna och virknålen slumrar skönt.

Men. Snön smälter, och det kommer en vår, som förhoppningsvis hämtar med sig inspiration och får också mig att vakna till liv igen.

P.S. det är lite lustigt att det populäraste bland mina inlägg verkar vara min plastningsguide, som då och då genererar en kommentar.

4 kommentarer:

Fru Mju sa...

ååååh! välkommen tillbaka. hoppas jag :)

term paper sa...

I did’t know that.

dissertations monster sa...

Written simply and tastefully. It’s pleasant to read. Thank u.

custom essay sa...

Lol. It's all very cool