tisdag 11 mars 2008

I mina shoppingpåsar idag

Ibland blir man glad. Som exemplevis när man kommer till tygaffären och märker att har rea på små dragkedjor. Precis såna som jag behöver för att kuna tillverka något av mina härliga vaxduksrestbitar. Jag kom ut därifrån 20 dragkedjor rikare. Nya gardiner till köket fick också följa med, för närvarande hänger julgardinerna fortfarande där. Men vaddå, julen vara skall till påska, eller hur var det? Sen gick vi till loppisen bredvid, och där hittade jag ett tyg som säkert kan bli gardiner i lille herr A:s rum efter lite modifikation. Av någon anledning köpte jag också ett gult tyg som jag inte riktigt vet vad jag ska med, men det är säkert bra att ha :-)

2 kommentarer:

Fru Mju sa...

hih! det där loppistyget stog jag och tummade i helgen men så gav jag mig själv köpförbud. :-) tur att det fick ett bra hem!
rea på små dragkedjor? då måste jag ju passa på!

Mirre sa...

Tur för mig att du lämnade kvar det :-) Lustigt! Jag måste gå ett varv till och botanisera bland dragkedjorna märker jag, nu när sylusten vaknade igen!!