tisdag 15 april 2008

traderaträsket

Äh, jag har gått ner mig i traderaträsket. Det finns ju så mycket fint som folk vill göra sig av med, en massa underbara tyg. Jag har inte budat på så många, men tittat på desto fler och hämtat inspiration. Igår kväll bläddrade jag igenom sidor tills ögonen kändes fyrkantiga. Och jaja, det finns inhemska huuto.net också, men där finns inte på långa vägar lika mycket fint.

Imorgon ska jag och lillpojken och vikariera som instruktörer på mamma-babyjumppan på sportis. Därför borde jag plocka ihop lite musik och gå igenom lite övningar så jag åtminstone har tänkt ut ungefär vad vi ska göra, även om jag aldrig håller mig till det förplanerade.

Dagens stora händelser: Albin har gjort trip-premiär på Tomtebo och blivit klippt i fingret med blodvite som följd hemma, också det en premiär. Att få plåster på såret var nästan värre än själva skadan, men allt kan botas med kramar och bokstavskex.

3 kommentarer:

Fru Mju sa...

ajaj,
traderaträsket OCH blodvite!

just nu har jag traderastopp men de där saxarna ligger ju och skräpar i vartannat hörn...

Mirre sa...

Ja, det är händelserikt här :-). Jag blev så avundsjuk på ditt molntyg så jag bjöd på en bit av molntyget på grön botten, och vann! Hurra! Åh, undrar vad det ska bli??

Fru Mju sa...

åh, grattis! jag tittade på den där biten och loggade snabbt ut. :-)