lördag 24 maj 2008

Bazaaren

Jag har inte hunnit blogga på ett par dagar, har jobbat på med produkter till bazaaren. Den är avklarad nu. Och vad ska man säga? Försäljningen gick rent ut sagt pissdåligt. Inte vet jag var felet låg, kanske folk inte var tillräckligt köpsugna. Eller nåt. Eller så fanns vårt bord på helt fel ställe. Många gick inte ens förbi oss. Lite besvikna var både fru mju och jag, men vad kan man. Jag lägger det bakom mig och funderar vidare. Och låter symaskinen vila. Och öppnar kennel för alla de överblivna hundarna...

Kastar in en liten bild av oss och vårt bord, alla våra saker syns inte på bilden.

3 kommentarer:

Fru Mju sa...

åh suck, ja, vad säger man? jag har inte orkat skriva ett blogginlägg ännu med risk att låta för deprimerande.
du får trösta dig med att mju-ungarna älskar den gröna hunden även om det är klen tröst.
hörde sen det varit dimissionsdag så det kan ju förklara en del.
jag köpte inte heller nån glass, tyckte den var för dyr och lämnade in en Lotto-rad istället. :-)

Rasses mamma sa...

Va synd att det inte gick något vidare. Vi var till mommos o moffas i stället, annors skulle jag gärna ha kommit o sett på dom fina hundarna. Rasse skulle säkert ha gillat dom.

Mirre sa...

rasses mamma: det kommer kanske flera tillfällen att komma och se på hundarna ;-)!

fru mju; blev det nån lottovinst?