måndag 26 maj 2008

så typiskt

Fick just mail om att mina etiketter, som jag hade behövt inför bazaar, har postats idag. Det är ju bara så typiskt. Nåja, eftersom jag sålde hela sju saker så är det väl inte hela världen, jag får ta och sy fast etiketterna på mitt "överskottslager" som jag ska försöka sätta upp på tradera eller huuto här nån dag.

Enligt vår nya tidning (ÖT) och deras artikel om bazaaren var försäljningen inte det huvudsakliga ändamålet med happeningen, utan stämningen. Det kan ju vara uppmuntrande för oss som inte lyckades så bra att tänka på. Nä, jag har lagt det bakom mig redan och tänker inte ge upp.

Till nåt roligare, igårkväll satt vi och gjorde lite research för att försöka klura ut vad det skulle kosta oss att åka till Malmö och fira min vän Johis på hennes 30-årsdag i juni. Vi hittade ett prismässigt helt skapligt alternativ, men först måste vi försöka få bilen genom besiktningen imorgon innan vi alls vågar fundera på allvar på det. Men det skulle vara så roligt!

3 kommentarer:

Fru Mju sa...

jamen det var ju det vi sa, att de skulle postas på måndag! jaja, det är ju typiskt. men nu har du ju dem och får lite ny inspiration!
klurar också på vad jag ska göra av överskottet...

åh! jag vann inte på lotto men idag är jag ett problem mindre, min singelbrorsa har gått och skaffat sig en porsche så vi kommer få överta hans nybesiktade toyota!!!! ååååh, då kan vi kööööra vart vi vill!
happy happy joy joy!

Mirre sa...

Jajamen, inspirationen har redan infunnit sig fast jag svor att jag inte skulle sy på en månad...

Grattis till bilen, det är ju underbart! Nybesiktad dessutom! Jag blir liite avundsjuk :-)!

Fru Mju sa...

hih, ja, jag har också flera projekt i huvudet men tar en sypaus denna vecka eftersom jag egeeentligen borde plugga.... eh.