tisdag 27 maj 2008

hur det gick

Intervjun var sen avklarad på 20 minuter, är det sen bra eller dåligt vet jag inte. Själv tycker jag att det gick ganska bra, jag var avslappnad och mig själv, och en positiv känsla bar jag med mig därifrån. Men sen vet man ju aldrig, det kan ju hända att de tre intervjupersonerna tyckte att jag var en riktig idiot... De har en intervju på fredag ännu, men senast på måndag får vi besked. Så det blir en spännande vecka. Och som vanligt efter nåt sånt här så får jag närmast panik efteråt, ifall jag får jobbet, klarar jag verkligen av det då? Har jag målat upp en helt fel bild av mig själv och mitt kunnande? Tack för alla tummar som hölls runtom i landet idag!

Bilen då? Nej, den gick inte genom besiktningen. Jocki har ren bytt några delar, men flera ska bytas ännu. Avgasröret har hål, utsläppsvärdena var för höga och så var det ännu något. Suck. Det ser mörkt ut med nåt resande för vår del, med andra ord :-(. Men sånt är livet.

Albin har förresten en ny favoritdvd, Greta Gris. Jag blev lite trött på Pingu så det var dags att byta till de grymtande grisarna. Jätteskojiga, tycker minsta G:qvistarn.

Och på tal om skojigt: dagens lustigaste särskrivning, läst på familjeliv: "vad ska jag göra åt min kul mage?". Säg det du, anmäla den till Talang 2008 kanske?

1 kommentar:

Fru Mju sa...

jag tar med en ny pingu på kaffet om jag inte tentpanikar... greta gris var omtyckt här ett tag också men sen ändrade de i programtablån och vi har inte sett det på lääänge.
hopplöst med bilen, know the feeling liksom..
fortsätter hålla tummar