tisdag 6 maj 2008

nervpirr

Om några timmar ska jag ställa mig på scenen tillsammans med mina funkykidz. Jag är fruktansvärt nervös. Barnen har övat duktigt och kommer säkert att klara sina respektive danser med bravur, men jag har en fruktansvärd scenskräck, så jag är ändå nervös. Dessutom ska jag uppträda i en superhjältemantel, och det känns väl sådär lagom fånigt. Nåja. Roligt ska det också bli förstås, men nog ser jag fram emot att kvällen ska vara över!!





På bilden en av mina grupper i åldern 6-8.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan absolut se dig som superhjælte!

Fru Mju sa...

superhjälte passar dig finfint!

ses på kaffet hörru tanten! ;-)

Starkismor sa...

Hördu supoerhjälten, du kan kanske trösta dig med att mammor oftast bara tittar på sina egna barn och är hur stolta som helst, vad än de gör. Men visst kan jag förstå ett enrvpirr också...

Mirre sa...

Hmm, undrar hurdana superhjältekrafter jag har, hittills har jag inte upptäckt några ;-)

Åkerhyddan, visst är det så, det försökte jag tänka på också. Och föräldrarna hade all anledning att vara stolta dessutom, barnen var fantastiskt duktiga!!