tisdag 26 augusti 2008

sc2tog, sc in next sc...

De som är insatta i virkvärlden förstår av inläggsrubriken att jag fortsättningsvis sitter och gnor med virknålen. En grå liten nalle i soya-garn har blivit Albins favorit och den har redan följt med honom till farmor och farfar och på Jockis fotbollsmatch. Numera försöker jag att sy ihop alstren först medan han sover, annars ska han ha allihopa...

OS-projektet får väl räknas som en DNF för mig (did not finish, alltså). Inte ens bokplastningen gick jag iland med. Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på.

Imorgon kväll är det dags för Spotlight här i stan, och då ska mina funkykidz uppträda både i skolparken och på torgscenen. Vi hade övning tidigare ikväll och det gick fint. På måndag drar sen höstens grupper igång, så jag borde se till att få koreografierna att sitta snart... och på tisdag ska Albin och jag börja på föräldra-barngymnastik, nåt jag har sett fram emot praktiskt taget ända sen han föddes :-)! Så jag får väl hoppas att han trivs då.

Inga kommentarer: