tisdag 9 september 2008

ajaj sucky day

Jag har öronvärk och är på uruselt humör. Inte ens långpromenad i solen eller terapishopping (femmyrortröja och byxor åt A) hjälpte. Och mitt försök att baka förlåt-för-att-jag-var-sur-lemonyoghurtcupcakes (notera ironin) åt sambon strandade halvvägs pga ingrediensbrist. Aaah! Dethär är helt enkelt en skitdag. Är ganska övertygad om att jag har inflammation i örongången igen, men orkar bara inte fara och köa vid hvc, allra minst med ett kuddkastande trotstroll i släptåg. (såhär långt in i texten har jag lagt undan kudden och sagt nej! 13 gånger, mamma vill inte ha en kudde i ansiktet!)

Urk i kvadrat, var finns radera-knappen för sugiga dagar?

3 kommentarer:

yllet sa...

hehe, jag läste trostroll och tänkte att hum, men sätt på henne brallor innan..? men såg sen att det stod trotstroll och då hjälper inga brallor i världen. det vet jag.. :|
Hoppas öronvärken ger med sig!!

Mirre sa...

Hihi, trostroll ger mig heeelt andra associationer faktiskt! Både öronvärken och trotstrolligheten är väl övergående krämpor, ska vi hoppas!

Fru Mju sa...

hihihi
jo, en del dagar hade man gärna stannat under täcket