tisdag 9 september 2008

något bättre

Dagen verkar sluta något bättre. Lillskrutten som igen hoppade över dagssömnen var så trött att ögonen snurrade i skallen på honom redan vid halvsju. Då hade han visserligen hållit på med nyaste flugan -snurra tills han trillar- ett tag, men ändå. Pyjamas på, välling i magen och så somnade han bums klockan sju. Lugnt och skönt i huset. Jocki har somnat på soffan bredvid mig och jag sitter här och bara slöar. Örat gör visserligen fortfarande ont, måste nog fara och visa upp det i morgon för säkerhets skull.

Och så cupcakesen då, dom blev färdiga efter en tur till affären. Varsågoda!

Jag tror jag ska klura lite på blogglayouten ikväll, jag känner för att förnya mig igen. Höststäda lite!

4 kommentarer:

Fru Mju sa...

åååh. kaffefrämmande???

yllet sa...

mmmm. vad är det upppepå?? :D

Mirre sa...

Fru mju; inte inplanerat, men du är välkommen om du vill ha kaffe ;-)

yllet; det är cream cheese frosting, alltså philadelphiaost, smör, florsocker och vaniljsocker!

Fru Mju sa...

ååååh, typiskt att jag jobbar nu två nätter :-(
men receptet får du allt va så god å lägga ut!