onsdag 24 september 2008

periodare

Som trogna läsare säkert märkt vid dethär laget är jag något av en periodare vad gäller bloggandet, ibland skriver jag inlägg stup i kvarten, ibland har mina tangenter tunghäfta. Det blir inte många ord just nu heller eftersom jag snart ska iväg och klä ut mig till björn inför en fotografering (slå det som program för en vanlig onsdag om du kan), men jag ska försöka återkomma senare ikväll. Hav tålamod.

Sådär kort bara kan jag nämna att jag igår fick rapporten från personlig-/lämplighetstestet till jobbet, jag verkar vara fullt normal och tillräckligt lämpad för jobbet, så nu väntar jag bara på besked från arbetsgivaren, om det är så att jag faktiskt kan tänkas få jobb! Spännande fortfarande alltså...

EDIT 25.9 kl.22.16... NU först märkte jag att det stod peridodare i rubriken... håller tydligen på och blir lite ordblind på äldre dar...

4 kommentarer:

Fru Mju sa...

jaså, normal säger du??? ;-) jaja. fniss.
håller tummarna! svarade dig redan i bloggen innan jag störtade över hit för att se om här hänt ngt och ser man på! ses fredag.

Mirre sa...

Alltså, menar du att du liksom märkt några onormala sidor hos mig ;-)?

Fru Mju sa...

va, nej! ...eh, va det nån som sa nåt???

Mirre sa...

*It's in your head, in your heeeaaad* sjunger lite Cranberries...