fredag 24 oktober 2008

dagisbesked!

Med bara en arbetsvecka kvar till jag börjar jobba hade vi ännu inte fått något dagvårdsbeslut, så jag ringde dagvårdsavdelningen för en stund sen. Det visade sig att Albin har fått plats på ett gruppfamiljedaghem, inte vårt förstahandsval men det blir säkert bra. Jag får ringa föreståndaren och börja deala om inskolning och sånt efter ett idag. Stora omställningar står vi definitivt inför! Det börjar gå upp för mig nu att jag faktiskt ska börja jobba (okej, först ska jag ju skolas i fyra veckor, men ändå) om en vecka!! Jag ska vara ifrån Albin åtta timmar varje dag!! Hur ska det gå? Men det är trots allt med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det...

2 kommentarer:

Fru Mju sa...

åh, ja, tiden går ju alldeles för fort! ni måste börja inskolningen på måndag då väl? och var är gruppfamiljedagiset, är det uppe i mysiga gamla bb? vi får börja förlägga kaffesvamlet till kvällstid alt. helger nu då! :)

Mirre sa...

På tisdag börjar vi skola in, spännande! Gruppiset är på storgatan, mittemot After Eight. Och tid för kaffesvammel reserverar jag definitivt i kalendern!