söndag 16 november 2008

farväl lockar!

Vår sons långa blonda lockar är ett minne blott. Han har på senare tid sett allt mera vildvuxen ut, så nu var det dags att göra nåt åt saken. Nybadad och med spöket Laban på dvd satt han fint i sin stol medan jag satte saxen i hans lockar. Varken jag eller saxen är särskilt lämpade för att klippa små pojkars hår, men helt ok resultat kanske det blev ändå, vi får låta det gå några dagar och ge hårstråna tid att vänja sig.

Varsågod, före och efter-bilder, före-bildens pluttmin får ni bortse från:

2 kommentarer:

Fru Mju sa...

OJ! *snyft* det är lite jobbigt att klippa dem första gången. jag klippte william i går men det börjar jag vänja mig vid..

Anonym sa...

Vilken (välkammad) sötnos! Hur står det till med mordern annars då? Maila gärna och avslöja vad det är du skall börja jobba med!
Stor kram,