söndag 16 november 2008

för er som kommer ihåg när jag bloggande under "I Mirres virrhjärna"...

I fredags, när jag sådär lagom mör efter veckan satt i tevesoffan och såg på Idol visas reklamen där dendär snubben jämför tunntunna skivor med Arne Weise, ni vet, och så frågar frun "men tar han mina trosor?!" (eller så vet ni inte, kanske det bara är jag som egentligen i hemlighet gillar att se på reklamfilmer och dessutom lägga dem på minnet, kanske finns det nån bokstavskombination jag borde diagnosticeras med?). Anyways, dethär kläcker jag ur mej till Jocki:
M: Undrar vad Arne Weise tycker om denhär reklamen?
J: ---
M: Visst ja, han är ju faktiskt med i den själv.

Ridå.

Blond. Blondblondeliblondblond.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, lustigt! Arne W fick ju säkert lite pengar för att vara med i den också... Men jag vet faktiskt inte vilken reklam du menar. Vad fin Albin blev med sin nya frisyr, men han skulle ju vara fin i vad som helst!

Fru Mju sa...

duktiga jag har ju inte hört av mig till dig alls men jag har ringt AE. kaffe måste vi försöka få in i veckan...

Anonym sa...

Säger hon inte: "Men tar han mina Rosor"?? Nåja, säger hon trosor är reklamen ju mycket roligare :)