tisdag 16 december 2008

Bluörrrk

Javisst, den tog mig också, sonens kräksjuka, jag har varit sjukskriven i två dagar. Och jag kan lugnt säga att det var den värsta kräksjuka jag haft så långt tillbaka jag kan minnas, inte i antal kräkningar men i allmäntillståndet. Ett sånt fruktansvärt illamående!! Hursomhaver är jag nu återställd och ska gå till jobbet imorgon.

Julpaniken börjar så sakteliga krypa inpå mig, jag har verkligen ingenting klart, knappade nyss iväg en order på julkorten som helst borde ha skickats i måndags, en enda stackars julklapp är fixad (och den är egentligen en födelsedagspresent jag glömde ge Albin i november), inget julgodis har puttrat i mina grytor... ja, you get the picture. Men granen, den klädde jag ikväll, så jag har förhoppningar kring att det faktiskt blir jul i år också.

På bilden min lille hjälpreda som ivrigt väntar på tomten redan. Tomten kommer enligt hans utsago med choklad, och inte mig emot...

1 kommentar:

Fru Mju sa...

men oj nej! stackars.
vi har handlat gran idag men f.ö. har inget blivit gjort idag heller och inget nytt fotoförsök har vi hunnit med så jag ska sätta mig ner och titta igenom de 443 misslyckade bilderna igen för att försöka välja ut ett någolunda dugligt... suck

men kaffe på torsd visst? det ska vi väl ändå hinna med?