lördag 13 december 2008

reinkarnation

Eller nåt liknande. Två första veckorna på jobbet är avklarade, liksom årets julbasar på After Eight som gick av stapeln idag. Trots stelfrusna tår och inledningsvis trög kommers var det jätteroligt, och tack vare fru mjus sällskap bakom bordet hölls humöret uppe.

Efter flera förfrågningar kring var man får tag i våra produkter sådär annars gror nu tanken på att eventuellt fixa till nån slags webshop, alternativt att hyra plats hos hops-shop. Men den får marinera i min simmiga och av uteluft intoxikerade hjärna ett tag framöver nu.

Ikväll ska vi äta godis, cracka en röd en och se uppföljaren till Arn på dvd. Det vill säga, om vår kräksjuke lille hustomte låter oss få ro till det. Igår när han precis hade somnat så skönt i min famn i soffan hulkade han till en gång och dränkte sig själv, mig och soffan i en ordentlig spya. Nice.

På bilden favoriten bland dagens försäljningsobjekt!

4 kommentarer:

Fru Mju sa...

du figurerar på bild i mitt inlägg idag men det gör välan inget? :)
tandvärken släppte när jag fick några timmars dvala, skönt. hoppas er kväll blev spyfri.

Anonym sa...

Hej!
Tack för omnämnandet av Hops-shop! Vi är glada för besökarna som hittat oss via din blogg!

Välkommen att diskutera ditt eget deltagande när du så önskar!

florin design sa...

Riktigt fin!!!! Jag gillar verkligen tyget....

Retro Elephant sa...

Oj vilken fin! Har ett likadant tyg men i brunt :)

//Lina