onsdag 13 augusti 2008

ännu en kortis

Måste ju bara ännu dela med mig av hur det gick när hemmamamman skulle lyxa till det med lite flygfältsshopping och köpa sig en fin och dyr mascara för en gång skull. Väl hemma märker jag att jag ju baske mig har köpt eyeliner. Eyeliner har jag aldrig lärt mig att förstå mig på, så nu har jag en dyr och säkert jättebra men totalt *piip* onödig hylsa i badrumsskåpet. Kanske tur man är fattig så man inte åker på såna nitar oftare...

nu är det godnattdags för länge sen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va kul att äntligen få läsa lite nytt i dina mellanrum... Finfint, fortsätt så! :-)
Flygfältsshopping, ja det skall jag faktiskt göra i helgen. Jag tar lärdom av ditt misstag och lovar att jag skall läsa en extra gång på förpackningen! Ha det bäst!

Mirre sa...

Åh, vart ska du på resa? Jag lovar att försöka fortsätta skriva, kanske blir lättare nu till hösten! Ha det bra du också!

Fru Mju sa...

vet du att min mamma gjorde exakt samma tabbe i somras! :-)

Anonym sa...

Jag skall över helgen till Malmö/Köpenhamn. M. har jobbat i Malmö hela veckan så då tänkte jag passa på och åka ner jag också.

Anonym sa...

Hallå! Härligt att igen få höra hur ni har det! Äsch med eyelinern... Kanske den kommer till pass nån dag? Om inte annat så till att måla morrhår på Albins kinder till maskerad eller för påskhäx-sminkning på våren? Så kul Annika med Malmö och Köpenhamn!! Blir så avundsjuk. Vi kom hem från en kontroll i Hfors idag och på flyget låtsades vi att vi egentligen var på väg på semester till fjärran VARMT land. Nå, nån gång kommer den dagen för oss också... Stora kramar!

Mirre sa...

Annika; hoppas resan har varit bra, jag skulle också vilja göra en tripp dit, och nog ska det väl bli av i något skede, där finns ju Johis att hälsa på!!

Anna; jamenvisst, morrhårspenna frå den förstås bli!! Bra idé! Hoppas det gick bra i H:fors. Jag önskar så för er att ni på riktigt skulle få sätta er på ett semesterplan nånstans långt bort snart!! Kramar!