söndag 28 september 2008

stormsöndag

Det viner i knutarna och visslar kring fönstren idag. Jag har bara stuckit ut näsan länge nog för att hämta morgontidningen, resten av dagen har jag spenderat inomhus. Nu är här lugnt, sonen hoppade igen över dagssömnen och slocknade kvart i sju, sambon är galen nog att understöda Jaro på plats även i detta väder. Jag sitter i soffan och stickar. En sån skön kväll!

Några ord för de av er som kikar in och hoppas få veta nåt om Eventuella Jobbet; i fredags fick jag mail om att företaget i fråga ligger efter i rekryteringsprocessen så det kan dröja ända fram till 6.10 innan vi får besked. Suuuck. Jag vill ju veta nu!! Nåja, i och med att vi också väntar på besked från kommunen ifall Albin får plats på något dagis så kanske det bara är bra att det dröjer.

1 kommentar:

Fru Mju sa...

ja håh att det blåser! det skrällde ordentligt på vinden tidigare idag när en fönsterruta ramlade in, som tur är höll den.

hopplöst att behöva vänta ännu längre på besked! vi får bara fortsätta hålla tummarna...