måndag 6 oktober 2008

Oh happy day!

Nu har jag gått som en äggsjuk höna hela dagen och väntat på besked från jobbet, och för en stund sen ringde de äntligen! Jag börjar den fyra veckor långa skolningen 3.11, och efter det börjar jag jobba! Hurra! Åh! Glädje stavas paycheck :-)! Nånej, men att leva på en lön blir lite slitsamt i längden, minst sagt. Imorgon kan jag alltså äntligen ringa dagvårdsavdelningen och ge besked från när vi faktiskt behöver plats för Albin, så får vi hoppas att han ryms på förstahandsvalsdagiset (är det ens ett ord?)!

Nyfikna vänner kan vänta sig epost med mera detaljer ikväll efter funkykidzen :-)!

6 kommentarer:

Fru Mju sa...

åhåhåhåhåhåh!!!!!
JÄTTEGLAD för din skull! :-)
den där lönen känns nog sååå bra när den börjar trilla in på kontot igen.
GRATTIS!!!

Rasses mamma sa...

Grattis!!1

det var ju det vi sa på fl träffen....
Rasses mam "Sindi"

Anonym sa...

Grattis Mirre!!! Dock är jag sjuukt nyfiken på vad det är för jobb som du fått. Ha det gött. Kram.

Anonym sa...

Grattis vännen! Jag är jätteglad för din skull! Super... jag hoppas du meddelar vad är för jobb du fått :)

Stor kram, Sabina

Anonym sa...

Grattis till jobbet!!!

Mirre sa...

Tusen tack för gratulationerna :-)!!